Sider

søndag den 25. august 2013

Sensommer i Sæby

I dag valgte vi at tage Batman under armen og smutte til Sæby, for nyde det gode søndagsvejr og en lille is (ookaaaay en STOR is) :-)

Sæby er en rigtig smuk by, og rummer en held del spændende ting for en som mig. Glaskunst, keramik, smykker, rav, malerværksteder og jeg kunne blive ved. 




Kunne sagtens se mig selv bo lige her! i bindingsværkshus, med vandfald og det hele.







Det er altså bare en hyggelig "julekalender" by, med masser af brosten, små træbroer, snørklede små gågader og en masse fine butikker.



Nu er neglelakken tør, det nye Stof og Stil katalog er læst, tøjet er lagt frem og madpakken er i køleskabet....Så nu er jeg HELT klar til at starte i Stof "mekka" i morgen. Der bliver nok lidt stille her på bloggen, i den kommende uge, for jeg er helt sikkert træt i hovedet, af alle de nye informationer jeg skal absorbere :-)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk by - Oser af stemning, kultur, kreativitet og liv. - Sæby er skøn på havnen såvel stemningsfyldt og fuld af mennesker, som på dage med mere stille liv. Skøn er byens små oaser som bindingsværkshuset, vandfaldet, den gamle købmandgård, gallerierne, de små butikker med unika,skulpturen på havnen m.m. - Ja, den har bare sin fantastiske charme, og drager en til sig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tina, jeg kan kun give dig evig ret :-) Den by skal bare opleves og jeg glæder mig til at besøge den ved juletid, da den helt sikkert er fantastisk at opleve med puddersne på.
      /Anja

      Slet