Sider

tirsdag den 27. august 2013

Krea, krea, krea...

Dag nummer 2 som "krea" nisse i Stof og Stil er nu vel overstået. Det har været 2 fantastiske dage og jeg glæder mig allerede til i morgen :o) ALT er bare kreativt og jeg kan slet ikke få nok, af hverken de nye metervarer, tilbehøret, butikkens indretning, idéerne der flyver rundt, når vi "nusser" i forretningen, kundernes spørgsmål, og ikke mindst deres fortællinger om, hvad de skal hjem og lave af kreative ting og sager.


Suger alt til mig og glæder mig til, at præsentere jeg for en masse kreative DIY's her på bloggen :o) Som en del af jobbet skal man jo gerne prøve at lave så meget som muligt, så man rent faktisk ved hvad man snakker om... Og det skal i da ikke gå glip af derude :o)

Jeg havde egentlig forventet at arbejdstiderne i en butik var øv øv øv... men skal da vist ikke brokke mig overhovedet, hverken over vagtfordelingen, fridagene... eller noget som helst andet for den sags skyld (så der er TYS fra Brokkemåsen) !

Til gengæld sender jeg en tanke til dem, der snart kan se frem til en månedslukning, årsafslutning mm. Jeg tænker på jer mens jeg er krea (og hele december måned juler rundt, på den hyggelige måde, blandt nisser, kreativt julepynt, og glade kunder :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene :-) Der kommer forhåbentlig lidt krea her i weekenden allerede.
      /Anja

      Slet