Sider

mandag den 19. august 2013

Om at huske at have hjertet med..

Når man er en urolig sjæl med krudt i r.... får man nogle gange spredt sig over flere projekter end godt er. Dette betyder som regel, at man ender med ikke at følge noget til dørs.
Jeg har længe "syltet" min webshop, da jeg desværre valgte at flytte den, til en hostingside der ikke fungerede. Dette gav en masse problemer med priser, betaling osv. Jeg har derfor brugt lang tid på, at få den flyttet, og ved den lejlighed har jeg også ændret designet så det passer bedre, til den jeg er og det jeg laver. Jer der følger med på Facebook, har sikkert opdaget, at der er sket lidt derinde også.



Der er flere der har spurgt om det nu er slut med ansigts og hovedbundsmassage... Det er det ikke og i er stadig velkommen til at bestille tid (dog er der fremover kun tider aften og weekend) :-)

Min hjemmeside vedr. massage er stadig aktiv ( www.piilgaardogfrederiksen.dk ), jeg har blot fjernet webshoppen og lagt den over på et nyt domæne pogf-shop.dk

Dette har jeg netop valgt for, at have hjertet med. For jeg ved jo godt hvad jeg brænder mest for, nemlig alt det kreative, smykker, tørklæder, lædertasker, malerier, retromøbler osv. osv. osv. Alt dette er jo ikke noget jeg laver for at tjene penge....men simpelthen fordi jeg ikke kan lade være!

Når jeg går i seng om aftenen, er jeg nødt til at tælle langsomt ned fra 100 (inde i mig selv selvfølgelig, tror ikke manden gider at høre på det) For at få mulighed for at falde i søvn, ellers ville min hjerne køre en konstant kværn, af former, farver, typer af materialer, tasker, læder, maling, møbler og jeg kunne blive ved, det holder ALDRIG OP!!

Mit kreative gen er noget jeg både elsker og hader, for lige så fantastisk det er at "kunne" noget, lige så stor en forbandelse er det, når man ikke kan slå det fra. Dette var især et problem, da jeg sad i en stor virksomhed, som BOGHOLDER (dear goood) og var ved at brække mig, i lårfede stråler over at nusse med tal, excell ark, rapporter og månedslukninger, mens min anden hjernehalvdel prøvede at regne ud, hvor mange meter stof der skulle bruges til 7 store tørklæder og om det skulle være med eller uden kvaster!!! Der begyndte jeg at blive klar over, at jeg ikke var indrettet 80% fagligt og 20% kreativt...men snarere 70% kreativt og 30% fagligt (for jeg kan godt det der faglige...mit liv er bare for kort, til at sidde og støve på et kontor..sorry)!!

Jeg tror det er sandt, at de lykkeligste mennesker er dem, der laver det de elsker hver dag og lige kan få det hele til at rende rundt, og ikke dem der sidder i et højt lønnet job, som de i bund og grund hader, men beholder fordi lønnen er god og det ser godt ud på visitkortet.

Summa summarum jeg holder aldrig op med at være kreativ, never never never og jeg har indtil videre skånet jer bloglæsere for min cravings på det felt...men det kommer nok snigende herind lige så stille I CAN'T HELP IT!!!

(Hm tankevækkende at et blogindlæg om det jeg elsker, samtidig er mit længste indlæg indtil videre)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar