Sider

fredag den 9. august 2013

Blogger networking

I fredags mødtes jeg med de skønne blogger piger:
 Anne Cathrine Katrine og Linda. En hyggelig aften, med god snak om alt og intet. Det er skønt, at lære mennesket bag bloggen at kende, for tøserne indeholder jo langt mere end "outfitbilleder" og opskrifter. Så der blev snakket uddannelser, arbejde, tøj, hår og meget andet.  

Min personlige grafiker Linda har som sædvanlig leveret outfitbilleder fra aftenen (hvor er det dejligt med en personlig fotograf, der lige sørger for redigering osv. så billederne er klar til at blive sat ind) ;-)



Det var en varm, VAAARM aften og jeg var derfor iført: En luftig top fra Gina Tricot, Nederdel fra H&M og blonde top fra Salling.


Øreringene i neon er eget design

Det var desværre også den aften, jeg lærte at det ikke er nok at drikke 6 hektoliter vand, når det er varmt. Man skal også huske at salt/sukker balancen skal opretholdes, jeg oplevede derfor en dehydrering af værste skuffe, og er stadig overrasket over hvor hurtigt man kan blive dårlig i varmen. Så husk det nu piger (især jer der lige nu er på festival) VAND, SUKKER, SALT!

Jeg glæder mig til næste blogger event med de skønne tøser :-)

6 kommentarer:

  1. Du ser dejlig ud snut :-)
    Det var en skøn aften, og jeg var sku glad for, at det var mig, der reddede dig i land fra dehydreringen :-) Jeg skyldte for den julefrokost ! ;-))

    /Linda

    SvarSlet
  2. Ha ha så er vi kvit (din tur næste gang) ;-) Men jeg var da også meget glad for, at du lige samlede mig op og sørgede for, at jeg blev afleveret ordentlig i mandens varetægt:-) I'm never alone...heldigvis:-)<3<3<3
    /Anja

    SvarSlet
  3. Tak for sidst, din steg.
    Det var så synd for dig, puha :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak smukke :-) Det var også en grim måde, at afslutte sådan en fantastisk aften på :-( Håber på en ordentlig revanche snart <3<3
      /Anja

      Slet
  4. Tak for en super god aften, det var vildt hyggeligt :-). Håber ikke, at du var alt for dårlig dagen efter :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Katrine :-)
      Det var virkelig hyggeligt, lige indtil første blogger gik ned ;-) Jeg var faktisk dårlig i 4 dage bvadr :-)
      /Anja

      Slet