Sider

mandag den 12. august 2013

Friday with virginie castaway and Johnny Depp

Fredag blev jeg inviteret på date af manden :-) Vi tog ind på Klostertorvet til en omgang billig og god aftensmad, hvor vi nød det gode vejr udenfor og fik en god griner over alle de fede Aalborg måger, der terroriserede hele området omkring torvet, for at få en bid mad (dog ville jeg ønske, at turisterne i Aalborg vil stoppe med at fodre dem)!

Jeg fik indviet mine nye sko fra virgine castaway (en gave fra manden, som havde været et smut forbi Mig og Cramer i Aalborg)
Derudover var jeg iført jeans og basic T-shirt fra H&M, samt en blazer, købt på trendsales og halskæde, samt øreringe af eget design.
 
 
Elsker allerede de sko så højt, de er lavet af ægte læder og er SÅ behagelige at have på. De bliver helt sikkert en fast del af mine efterårs outfit.
 
Skoene er lige nu på tilbud hos Mig og Cramer til 850,- og kan købes på deres Webshop (der er fri fragt)
 
 

Halskæden er lavet i kalveskind, med stort vedhæng i ægte læder, 

 
Øreringene er lavet af nikkelfri ørekrøge, samt er "blad" i ægte læder


Efter maden og "måge show" gik turen i biografen, for at se The Lone Ranger


En fantastisk action -og humørfyldt film. Den er virkelig flot lavet og da Johnny Depp også har været inde over selve produktionen af filmen, har hans rolle det sædvanlige "Jack Spartan" twist, hvilket giver filmen lidt ekstra humor.
Så er du til sjov, spændende "western" med masser af action (eller er du fan af "Pirates" filmene), vil du helt sikkert syntes om The Lone Ranger. Så tag kæresten eller manden i hånden, en fredag aften og smut ind og bliv underholdt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar