Sider

lørdag den 11. maj 2013

Prinsessen af genbrug

Jaa så gjorde hun det sgu igen. Var på spontan tur rundt til de forskellige genbrugsforretninger i sidste uge for at finde en sadelstol/skammel (dog uden held) Øv, jeg ville helst købe den brugt, da det gerne skulle være en ordentlig kvalitet og de koster gerne 2000 kr.


Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Først og fremmest fandt jeg, (istedet for stolen) nedenstående 3 ting :

Sååå lækker blazer i retro "Chanel" look 


 Lang nålestribet blazer, med lidt glimmer effekt.


Stribet oversize satinskjorte

Prisen for ovenstående 3 ting... ja hold nu fast 100 kr. i alt :-) Og det er jo en god dag i sig selv, men for at gøre dagen endnu bedre, skrev jeg til min partner in crime Linda Bruun at jeg ledte efter en sadelstol, og så får man svar tilbage "Jamen sådan en har jeg, og den må du hjertens gerne låne" Årrrrh <3<3<3<3 Så dejligt at kunne låne sig frem og være sikker på, om det er det rigtige. THAAANK YOUUUUU!

Rigtig god aften til jer alle, forhåbentlig er i lige så heldige som mig, på både shopping -og venindefronten <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar