Sider

søndag den 12. maj 2013

Mors dag..suprise!




Jakke = VIntage, Lang "babydoll" top, samt jeans = Gina Tricot,
Loafers = Trendsales, halskæde = Piilgaard & Frederiksen 

Dette års Mors dag, blev noget af et koordinerings arbejde. Vi havde nemlig planlagt 2 x suprise besøg, hos hhv. svigermor og min egen mor.
Vi startede hos svigermor, som jo bor i byen, hvor vi aftalte at mødes med min mands søster, så vi kunne overraske deres mor, med blomster og chokolade.

Derefter stod min egen mor for tur, men da hun er selvstændig og det kan være svært at hitte rede i hendes kalender, måtte vi lige koordinere med min stedfar, som skulle sørge for at hun var hjemme. Så afsted det gik mod Hobro, men først lige et smut forbi Aalborg, for at hente mors guldklump (Min lillebror) :-) Og hun så da også temmelig overrasket ud, da vi pludselig stod ved hoveddøren, bevæbnet med Mors dags "items".



Man kan da roligt sige, at man har brugt sin søndag fornuftigt, når man har overrasket 2 mennesker der bestemt ikke regnede med besøg :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar