Sider

søndag den 19. maj 2013

Prinsesse Juliane og Sailor look

I torsdags var vi på Prinsesse Juliane i Aalborg og fejre min farmors 86 års fødselsdag. Det var mit første besøg på skibet og det bliver nok heller ikke det sidste :-) Maden var virkelig god og de scorede en del point hos mig, da de serverede god kaffe til desserten....og mælk i en rigtig mælkekande :-) 


Da mit outfitbillede desværre blev noget grumset, må i nøjes med detaljebilledet fra Instagram


Halskæden er en af de utallige kopier af "Blond" halskæden, købt for en flad 50'er til Luksuslopper, armbåndet er eget design.

Og nu til det der med "Sailor looket". For det er IKKE og jeg gentager IKKE en redningsvest min far har iført sig (kom desværre til at spørge, om han var bange for at skibet ville synke, siden han havde taget redningsvest på) Fnis..


Syntes nu ikke at der er noget ivejen med Sailor look, især ikke hvis man går all in og feks. ifører sig et par Sailor shorts fra Malene Birger..Ikke at jeg mener, min far bør iføre sig shorts med et rødt anker på måsen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar