Sider

torsdag den 2. maj 2013

One of those days

OBS***Et IKKE moderelateret indlæg***


Jeg vil så gerne skrive "kender i de dage hvor..." ? Men det tror jeg faktisk ikke at i gør.
Min dag har været L... med l... på (i bogstaveligste forstand). Har væltet og tabt ALT i dag (nu står min bambus i et højt krus, istedet for den smukke vase som væltede, gik i stykker og kastede vand ud over det hele) :-(

Kom hjem fra Netto med en masse poser og ville så lige tømme postkassen, uden at gå ind efter nøglen først (dumt dumt dumt) Resultat = Hånd og håndled endte med at sidde fast i postkassen, til stor morskab for manden Haaahaaaa.
Kan det blive meget værre nu? Og JA det kan det:

Efterfølgende skulle vi nemlig ud og lufte betterøv, og jeg tager en sort hundepose og putter lidt hundekiks i til turen ( og snupper lige en pose mere med, i det tilfælde, at der skulle være en "prut" i kammeret) Og det var der selvfølgelig ;-) Så den bliver samlet op og der bliver bundet knude på posen.

Da betterøv senere skal have en lille godbid, sætter jeg mig på hug, binder posen op, stikker hånden derned og får fat i...ikke en godbid, men en lille (stadig lun) Chihuahua bummelum (nååå ja, jeg puttede jo posen med hundekiks i lommen) det var jo ikke den jeg gik med i hånden JØSSES!!!!!

Måtte så gå tiggergang over forbi svigermor, for at låne en håndvask (med hånden strakt langt ud fra kroppen) og mandens hahaaaahaaaaahaaaaaaaa rungende i ørene.

Håber selvfølgelig, at i andre har haft en ligeså fantastisk dag som mig.. måske lidt bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar