Sider

onsdag den 8. maj 2013

Busy Busy

Der er bare ikke nok timer i døgnet pt. Syntes der er noget at tage sig til hele tiden (heldigvis) :-) Nu kiggede foråret endelig frem, hvilket betyder Havearbejde! Men det er virkelig dejligt at komme ud og få græs mellem tæerne og få lidt sol.
Derudover har vi knoklet for at gøre et værelse i stand, så massage briksen kunne komme på plads og jeg kan komme videre med det projekt.

Resultatet blev heldigvis lige som jeg havde forestillet mig :-)


Det blev heldigvis tid til et lille pusterum søndag, hvor vi tog på familiebesøg


Bluse = GT, taske= Pieces, Læderjakke= Vero Moda


Også fik jeg jo mine New Balance sko med posten (købt på Trendsales) og det var altså et godt køb :-)



4 kommentarer:

  1. Ja nu går vi den skønne tid i møde! Sommer og sol, men der er selvfølgelig også alt det ekstra hvis man har have;-) jeg eeelsker nu at gå i min have!!!
    Super fede sko, min datter på 6 år har lige fået new balance, hun mener helt klart at moren også skal have sådan et par:-)
    Rigtig god weekend!
    ~ Mette

    SvarSlet
  2. Jamen Mette, du er simpelthen nødt til at købe et par :-) De er så fantastiske at gå i og så passer de jo nærmest til det hele. Jeg kan kun anbefale dig at investere i et par.
    Håber også at du får en fantastisk weekend, med en masse sol, så vi kan komme i haven.
    /Anja

    SvarSlet
  3. Jeg kunne virkelig godt bruge en omgang massage ;) Hvad koster sådan en omgang? :p

    SvarSlet
  4. Hej Anne Cathrine :-)
    Jeg kører tilbud i maj/Juni, hvor du får 1 times Wellness massage, der består af:
    Massage af skuldre/øvre ryg
    Hovedbundsmassage
    Ansigtsmassage
    og afsluttende blid wellness massage af ansigt/hals/nakke.

    Pris 250,-

    Du kan evt. bare skrive til mig på mobilnr. 29 88 80 74.

    Mvh. Anja

    SvarSlet