Sider

tirsdag den 3. januar 2012

Cravings for home

Jeg er blevet helt vild med Mette Ditmers design, syntes der er stil over farverne, uden det bliver "for meget". Jeg var så heldig at få nogle af de lækre håndklæder i julegave, men mer' vil ha' mer', som man siger. Derfor skal det næste boligkøb helt sikkert være nedenstående


Den fantastiske løber til vores lange og meget kedelige gang.



Det flotte og stilrene sæt, til at pifte det hvide badeværelse op med.

Dette er min anden og sidste fridag i denne omgang og jeg nyder den i fulde drag, resten af dagen kommer til at gå med en lille tur ind til byen, for at købe flere materialer, samt en tur i værkstedet.

Jeg starter restsalg af de smykker jeg har tilbage, for at få ryddet op inden min webshop starter op, vil gerne lægge ud med helt nye varer, men mere om dette senere.

Ha en fantastisk dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar