Sider

fredag den 6. januar 2012

Bliver bare så glad...

Søde dejlige Katja har lavet et lille blogindlæg, om mit restsalg af smykker på Trendsales (se indlægget her) Og det kan ikke beskrives hvor højt mit lille designerhjerte banker, når jeg ser et billede af ting, jeg har lavet på en andens blog, især når et af mine smykker pryder så smukke og fantastiske tøser. Så kan kun bøje mig i støvet og sige tak til 2 fantastiske bloggere Katja og  Linda Bruun :-) :-)

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at man engang imellem, har en lille stemme indeni, som siger "det er ikke godt nok det du laver" og derfor er det bare så ubeskriveligt dejligt, når den stemme bliver tvunget til at holde k...!



Kys og kram til alle jer derude :-)

2 kommentarer:

  1. de er så flotte dine ting, de fortjener al den reklame de kan få :-*

    -Katja

    SvarSlet
  2. 1000 tak Katja :-) Det betyder bare så utroligt meget og er bestemt ikke noget, jeg tager for givet <3
    /Anja

    SvarSlet