Sider

lørdag den 21. januar 2012

Hello...

Hmmmm.... Der har været MEGET stille på det sidste, af flere grunde.

1. Fik for 2 uger siden konstateret en betændelsesbyld i brystet. Blev opdaget ved, at mit ene ar efter min tidligere brystreduktion begyndte at gå op...WHAT??, samt 39 i feber...troede da bare at det var lidt influenza..det skal jo gåes/arbejdes væk. Resultat= 3 uger på pencillin :o(

2. Er heldigvis oppe igen, betændelsesfri og groet sammen :o) Men er nu rendt ind i en ordentlig bøhmand af en forkølelse...troede at det der pencillin var sådan et "allround" produkt og burde derfor ikke kunne blive forkølet, midt i behandling.

3. Prøvede idag at arbejde forkølelsen væk i værkstedet, hvilket endte i en temmelig åndssvag "ene-ulykke". Resultat= Har nu en nerve i klemme i balden, der gør ondt helt op i ryggen &#%"#%/"/#.

ANYWAY Mens jeg alligevel sidder her på varmepuden, med ondt i r..... (af alle steder ALTSÅ!) så kan man jo passende drømme lidt. Kunne nemlig sagtens klemme nedenstående interiør ind i lejligheden :-)




PS. Regner med at kunne vise jer et lille udpluk af, hvad jeg egentlig havde gang i i værkstedet i morgen.

2 kommentarer:

  1. aaav stakkels dig, god bedring søde Anja!

    -Katja

    SvarSlet
  2. Tak søde Katja :-) Syntes desværre at alle jeg kender, er rendt ind i enten sygdom eller skader, her i starten af 2012, håber ikke at det har sat standarden for resten af året ;-)
    /Anja

    SvarSlet