Sider

torsdag den 5. januar 2012

Busy thursday

Phew... Første uge i det nye år er snart slut og jeg kan godt mærke at 2012 bliver lige så travl som 2011, meeen man vænner sig jo heldigvis til det :o)

I dag har stået på arbejde, en tur i værkstedet og sidst men ikke mindst, lidt "nørderi" til den kommende webshop, som gerne skulle være færdig først i februar. Jeg er dog ikke Nørden bag projektet, det har jeg slet ikke hjerne til, jeg nøjes bare med at tage billeder og skrive lidt tekst. :o)

Da jeg ikke lige har noget spændende at vise jer, må i nøjes med et lille "sneak-peak" af kommende varer.


"Bæltearmbånd" med nitter - Elsker det allerede :o) :o)

Og nu må jeg hellere springe i skrinet, er så træt at jeg ryster brrrrrrrr.
Hvis jeg skulle have haft et nytårsforsæt, så skulle det være, at blive bedre til det der med at slappe af, engang imellem og måske endda have en aften helt for mig selv, uden PC, div projekter og alle de andre småting der gør, at hver aften smuldrer mellem fingrene på en.

Sov godt allesammen :o)

2 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god idé Anja - jeg kender det jo, det med at have travlt, og det er nødvendigt at have mig-tid uden forstyrrelser.

    Glæder mig til at se de nye smykker. Armbåndet er smukt !

    /Linda
    www.bruunbybruun.blogspot.com

    SvarSlet
  2. 1000 tak søde Linda :-) Du du ved jo hvor vigtigt det er med "ene-tid" og jeg ville så gerne lære det, nu istedet for at vente til det går galt.
    /Anja

    SvarSlet