Sider

onsdag den 28. december 2011

UDSALG...

Jeg kom igennem en times udsalg i Aalborg, uden nævneværdige skrammer. Det er jo netop en af de positive ting ved at have fødselsdag tæt på julen, for det betyder nemlig at det også er tæt på det store udsalg (elsker fødselsdagspenge). Jeg bliver dog aldrig den der stiller mig i kø, sammen med resten af byen kl. 8 om morgenen, vil helst komme trissende efter arbejde, når det værste er ovre.

Men jeg fik da brugt mit tilgodebevis inde i Saint Tropez i Friis.

Top med blondekant, sort cardigan og grå tynd sweater med sorte stjerner


Og så er der lige et lille udpluk af julegaverne

Lækre håndklæder fra Mette Dittmer, og badeforhæng fra IN Arto.

Dejlig lang dynejakke fra Saint Tropez

Jeg håber at i alle får en hyggelig onsdag aften og så vil jeg tælle ned til årsafslutningen på arbejdet, så mine 2 fridage kommer lidt tættere på...suk trænger virkelig til fri.

3 kommentarer:

  1. Skønt med udsalg - lækre sager, sveske !

    /Linda

    SvarSlet
  2. Ja det er en af de traditioner, man holder fast i ;-)
    /Anja

    SvarSlet
  3. No doubt, this is awesome. It's not every day you see a blog that's
    this good on web 2.0 site, and you've got it down perfectly. Not many individuals these days take the time to actually put some thought into this issue. Now I’m very happy I discovered this during the course of my search for things relating to this.

    Have a look at my web blog - accomodation breckenridge (http://www.mzajbook.com/index.php?do=/profile-30264/info)

    SvarSlet