Sider

mandag den 30. januar 2012

2 favoritter

Til min fødselsdag i december, fik jeg 2 produkter fra shiseido og jeg har nu brugt dem længe nok, til sikkert at kunne konstatere at de bestemt bliver en del af det faste sortiment.

Det fine etui med foundation, den er super nem at lægge på og så bliver den lidt mat efter et minuts tid, så man undgår en skinnende overflade.

Dybderensende ansigtsmaske, der fjerner alt skidtet (skal bruges 2 gange om ugen) og det er den eneste jeg har prøvet, som virkelig renser, så man kan se det.

Begge dele kan købes i Matas :o)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting.
    Kan rigtig godt lide din header(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej :-) 1000 tak, jeg smutter lige forbi din blog.
    /Anja

    SvarSlet