Sider

søndag den 5. februar 2012

Til kroppen, ansigtet og til hjemmet

Lidt nye ting har fundet deres vej hjem til mig, i denne uge.

Til kroppen, 1 stk. habitjakke i grå (trænger til noget andet end sort) og den var sat meget, meget, meget ned.


Til ansigtet, 2 stk. primers fra MAC 1 til at lægge under foundation og 1 til øjenene. Var lidt skeptisk ang. den til øjnene, men efter at have set forskellen på en grå øjenskygge (med og uden primer), kunne jeg godt se at den var værd at investere i.



Sidst men ikke mindst, lidt til hjemmet, 1 stk. biopejs (ikke til at undvære i den her for...... kulde)




Købt hos CC Trading, med levering dagen efter..jubiii (den har stået på ønskesedlen MEGET længe)

Og så er der kun 5 arbejdsdage tilbage, inden jeg holder en uges ferie (som primært skal bruges i værkstedet) Kan næsten ikke vente.

Fortsat god søndag :o)

2 kommentarer:

  1. Iiiih, den er jo magen til min biopejs :-) SÅ FIN !

    /Linda

    SvarSlet
  2. Den er bare SÅ skøn i disse kolde dage og jeg fik den endda til 299,- Total WIN :-)
    /Anja

    SvarSlet