Sider

mandag den 14. november 2011

Værksted

I eftermiddags kunne jeg hente nøglen til mit lille værksted. Der skal laves en del, men det skal nok blive godt, efter lidt rengøring og en klat maling. Ser frem til, at få plads til mine store armbevægelser.


Det ser ikke ud af meget endnu :-) og det er altså lidt større end det umiddelbart ser ud til.

Det er et gammelt lydstudio jeg har overtaget, til en meget billig leje, og jeg har heldigvis fået lov til, at pille alle de lydisolerende "dutter" ned fra væggene og male rummet.

Billeder af arbejdet der skrider, frem følger senere.

Jeg fik da også mødt en af kælderens "logerende" i dag, fik dog ikke ligefrem givet et særligt godt indtryk af mig selv :-(
Skulle egentlig bare finde det vaskerum der hørte til værkstedet, da lyset gik ud og der blev kulsort på samtlige gange. Opgav at komme i tanke om, hvor jeg havde set en lyskontakt og besluttede mig for at "famle" mig frem til rummet. Fik så lige pludselig fat, i en eller andens ansigt, med mine små dukkefingre iført læderhandsker.... og så begyndte vedkommende at skrige helt vildt og slå vildt omkring sig WUUUAAAAAAAA.
Så jeg endte med at stå og råbe "rolig rolig jeg gør ingenting". Da vedkommende så fik tændt lyset (Nåå der var det), viste det sig så at være en (åbenbart meget mørkeræd) håndværker, som bad mig om ALDRIG at snige mig rundt i mørket, fordi han syntes der er så uhyggeligt nede i den kælder..undSKYLD! Han var da i det mindste bevæbnet til tænderne med værktøj, jeg havde kun en Post-It fra boligselskabet...kunne højest have givet ham et "paper cut". Men nu er han altså advaret om, at jeg kommer til at "spøge" meget dernede fremover!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar