Sider

fredag den 11. november 2011

Bedre sent end aldrig

Jeg fik aldrig vist, hvad jeg købte på Modebørs i søndags...er den ikke fin


Der har været meget stille på bloggen i denne uge, og det skyldes skam ikke at jeg ikke har haft noget at fortælle. Kan da nævne et par ting:

- igår var jeg ude og kigge på et værksted, som jeg overtager på tirsdag...jubiii :-) Så kan vi endelig få lejligheden tilbage.

- Jeg har fået et tilbud på, at få lavet en hjemmeside, med webshop, takket være en af vores "standmakkere" på Modebørs, hvis kæreste laver hjemmesider.

Så der er gang i en hel masse for tiden, og lige nu ser jeg frem til Appartment 5 arrangementet på Joe & the Juice/ Vesterå i morgen (jeg har ikke deltaget før, så jeg er spændt på hvad der skal ske).

Fortsat god aften til alle jer derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar