Sider

søndag den 13. november 2011

Lørdag aften og the APARTMENT #5

Var igår til fantastisk arrangement the APARTMENT #5 Vi startede hos Joe & the Juice med musik, hygge og selvfølgelig JUICE. Derefter fik vi en lille bustur ned til restauranten Fusion hvor der var drinks, mere musik og mere hygge.
Sidste stop var selvfølgelig café Vesterå, hvor der stod et par dejlige damer klar med champagne.





Aftenen blev ikke mindre fantastisk, af at rende på smukke Linda  som var i højt humør og i selskab, med endnu et par dejlige damer. Det endte da også med, at festen fortsatte og jeg kom hjem noget senere end beregnet. I dag kan jeg så ikke rigtig finde ud af, om jeg har mest ondt i hovedet, eller fødderne?

Fortsat go' søndag til jer allesammen :-)

3 kommentarer:

  1. Det var så hyggeligt - det gør vi igen snart ;-)

    Tak for en dejlig aften !

    /Linda

    SvarSlet
  2. Linda: Det kan du dælme tro vi gør ;o) og selv tak for en dejlig aften, dem skal vi helt sikkert have nogle flere af.

    J'adore: 1000 tak, jeg har endelig fundet et kamera jeg kan finde ud af, så nu kører det bare.

    SvarSlet