Sider

lørdag den 5. november 2011

Amazing Bruun by Bruun


Igår stod den på Modeshow hos Cafe Stygge i Aalborg. Showet var en del af lanceringen af Bruun by Bruun's nye webshop (af Linda Bruun ), som officielt åbnede da showet gik igang og den er bestemt værd at besøge:
http://www.bruunbybruunshop.dk/velkommen

Og så lidt billeder (jeg beklager at nogle af billederne blev lidt "tåget" men jeg kom desværre, til at stå ved siden af DJ'en og hans "røgmaskine")






Både min veninde og jeg fandt en del favoritter, blandt det viste tøj og det bedste af det hele er, at Linda vil have, at hendes design kan købes af alle og derfor er prisen også utrolig rimelig.

Da der er mange mennesker, der støtter Linda, var der naturligvis også et stort fremmøde, hvilket desværre betød, at vi ikke nåede at få en siddeplads (men så må man lære at være der i god tid!).
Til gengæld glemte vi alt om "ømme fusser", da første model viste sig på gulvet og resten af tiden, gik med at tage billeder og sige Wauuuu. Hvilket betyder at kollektionen i sig selv er nok, og at næste modeshow vil kunne foregå i en rå lagerhal med kedelige betonvægge, og stadig blive en stor succes (godt gået Linda).
Jeg kunne især godt lide, at modellerne delte goodiebags ud, samtidig med fremvisning af tøjet.

Jeg vil dog have lov til at slå HÅRDT ned, på den manglende respekt omkring arrangementet.  At halvfulde mennesker ikke kan vente 15 min. på at vade indover det hele, for at bestille en øl...come on!
Jeg syntes netop, at det burde være i alles interesse, at Aalborg bliver sat på kortet som en by, hvor et fedt tøjmærke er udtænkt, tegnet, syet og vist frem.
Så skulle vi ikke allesammen bakke op om designeren og derved sørge for, at det fremover ikke kun er Århus og KBH der bliver nævnt, når der tales om store designere... THANKS!.

Men alt i alt, fantastisk at se det færdige resultat, når man har fulgt processen igennem længere tid, på Lindas blog. Og jeg håber bestemt ikke, at det er det sidste modeshow vi ser, fra Bruun by Bruun i Aalborg.

Jeg fik desværre ikke taget et billede af selveste hovedpersonen øv øv, i hendes fantastisk kjole af eget design (min venindes helt klare favorit), så i må nøjes med et knapt så godt billede af mig og fredagens outfit.


 Top: Munthe Plus Simonsen, Nederdel: Topshop (London), jakke: Vila, Armbånd: Piilgaard & Frederiksen.

Fortsat god lørdag aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar