Sider

tirsdag den 1. november 2011

Tuesday

Ville så gerne begynde at tage outfitbilleder, men må sande at det der teknik ikke lige er noget, der fremmer min manglende tålmodighed.

Har lånt et Sony a350 spejreflekskamera og kan bare ikke finde ud af at bruge selvudløseren. Har bandet, trykket på alle knapperne og kylet manualen hen ad køkkengulvet i arrigskab. Og det hjalp sjovt nok heller ikke. Så hvis der er en af jer derude, der er ejer af samme type kamera, må i meget hjælpe mig med at løse dette (for mig) store problem.

Så i må igen nøjes med lidt lækkert, der kommer med på Modebørs på søndag. Min lille hjælper (og hendes bil) har desværre været nødt til at melde fra, så jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå, når jeg skal fragte det hele ud på Nordkraft på cykel. :o) Oh happy day


2 kommentarer:

  1. Tak skal du have :-) Jeg glæder mig også meget til at komme ud og vise alle "lækkerierne" frem, til Aalborg tøserne på Nordkraft, på søndag. :-)
    /Anja

    SvarSlet