Sider

mandag den 7. november 2011

Modebørs d. 6 November 2011

Så kan man puste ud, efter en veloverstået Modebørs. Salget gik over al forventning, så der var ikke noget at klage over.
Jeg håber dog, at Skråen husker at sætte folk på vagt næste gang, da jeg den første time, virkelig manglede en flaske vand og en kop kaffe.






Alt i alt, et rigtigt godt arrangement, at bruge sin søndag på. Men veninde, som egentlig bare havde lovet, at fragte mig derud, syntes det var så hyggeligt, at hun endte med at blive hele dagen og har da også meldt sig som frivillig til næste gang.

God dag til jer derude og så vil jeg nyde resten af min fridag:-)

2 kommentarer:

  1. dejligt at høre at det gik godt, jeg nåede desværre ikke derud..nok meget godt for min pengepung :-)

    -KATJA

    SvarSlet
  2. Ja det kan sagtens blive dyrt, selvom mange at tingene er billige derude (så køber man jo bare mere) ;-)

    SvarSlet