Sider

torsdag den 27. oktober 2011

Today..

Det har bare været en af de der dage....
Efter en uge med over 20 timers overarbejde er jeg ved at være lidt træt, og jeg ser sgu også temmelig brugt ud, med sorte rander under øjnene...eller snarere helt nede på kinderne. Fungerer da vist heller ikke helt optimalt. Kan nævne i flæng:

1) Fik min telefon tilbage fra "sygehuset" i dag og glemte den så ude på arbejdet, hvilket jeg først opdagede da jeg skulle bruge den kl. 16.45 = 1 stk. ekstra cykeltur fra vestbyen til skalborg og hjem igen. #/¤&#/

2) Glemte min computer hos Bogø (kom dog heldigvis i tanke om det efter 5 min).

3) Vadede direkte ud foran en bil på Annebergvej (går i min helt egen osteklokke), så det var lige før jeg havde taget billetten i dag uha, plejer ellers kun at være bange for busserne.

Men nu skal jeg heldigvis snart i seng, så sker da da ikke mere i dag.

I får lige et billede at min aftensmad (godt man kan købe sig til det, når man glemmer at handle ind på vej hjem)

Mmmm tropisk salat med grovbrød


Og da jeg ikke har lært det med selvudløser på kameraet, så får i lige dagens outfit, sådan her:

Skjorte H&M, Waxcoated jeans fra Vero Moda, Støvler fra Pieces.

Ps. Jeg lover at jeg havde skiftet til andet tø. Stod ikke nøgen og tog blog-billeder, det kunne aldrig falde mig ind...næsten ;o)

Go aften til jer derude, og pas på når i går over vejen i morgen, det er farligt derude.. (jeg kunne jo komme farende på cykel, uden at være mentalt tilstede)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar