Sider

torsdag den 20. oktober 2011

SÅ skal der nørdes..

Dagens optur:

Har idag fået 1 stk. spejlreflekskamera bragt til døren :-)



Så nu skal der tages ordentlige billeder. Jeg skal dog lige lære det at kende, for jeg er kun vant til, et lille digitalkamera med meget begrænsede funktioner. Og jeg har allerede skræmt Albert (hamsteren, ikke manden) halvt ihjel, med den store fede blitz. Kan allerede nu konstatere, at husets beboere ikke bliver mere fotogene, bare fordi nogen har fået nyt kamera.

Dagens nedtur:

Posten har stadig ikke frigivet mine nye støvler og jeg har tabt i Lotto...Igen

God aften til alle jer derude :o)

4 kommentarer:

  1. fedt, jeg må også snart overgive mig og købe et :-)

    SvarSlet
  2. Ja det skal du da :-) Og så vil vi gerne se billeder af Anton med Butterfly.

    SvarSlet
  3. Så lækkert - GLÆD dig - det bliver en helt ny oplevelse at tage billeder nu ;-)

    TILLYKKE med din nye "baby" :-)

    /Linda

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også vildt til at komme igang, men jeg er bare "teknik spasser"... kan slet ikke få billederne til at makke ret.
    Det er jo nok bare et spørgsmål om øvelse (og tålmodighed).
    -Rigtig god bedring til dig og din hals :-) Forhåbentlig er du hurtigt ovenpå igen.
    /Anja

    SvarSlet