Sider

mandag den 10. oktober 2011

En tur i værkstedet

Jeg har bestilt en erhvervsstand på Modebørs d. 6 november 2011 og det forpligter jo, så der er gang i værkstedet og symaskinen bliver straffet hver dag efter arbejde.
Der kommer masser af smykker, tørklæder og tasker med, så der er ikke meget tid til afslapning....Men skidt med det, jeg elsker det jo :o)


Lidt mad skal der også være tid til, og i dag blev det til salat med æg, krebsehaler og bagte grovflutes med pesto.



Og så var der endda smukke blomster fra manden, da man kom hjem, som tak for hjælpen, med gennemlæsning og korrektur af hans sidste speciale, inden han om 4 måneder kan kalde sig Bygningskonstruktør. :o) :o)


En forhåbentlig ligeså god aften til jer derude.

4 kommentarer:

  1. uuh det lyder spændende..jeg er godt nok hooked på sådan et af dine læderarmbånd med møtrikkerne..
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Katja :-) 1000 tak skal du have. Jeg glæder mig også helt vildt, til at vise smykker og ikke mindst de nye store tørklæder frem :-)
    Hvis du er interesseret i nogle af mine varer, er du meget velkommen til at sende mig en mail :-)
    Mvh. Anja

    SvarSlet
  3. hvor meget koster armbåndene?

    SvarSlet