Sider

fredag den 14. oktober 2011

Præsentation af nye smykker byBiehl

Igår var jeg til et arangement hos Henrik Ørsnes i Aalborg, nemlig præsentationen af de nye smykker byBiehl. Og det var nogle skønne smykker meget enkle, men stadig med et råt look. 

Jeg havde desværre nok forventet lidt mere af arrangementet (måske en siddeplads på Joe & the Juice, til efterfesten) Især efter at have stået i kø foran Henrik Ørsnes, i en time. Men jeg tror at overraskelsen over den store opbakning, kan have en del af skylden.

Men jeg havde alligevel en fantastisk aften, da jeg mødte 2 andre bloggere: Katja og Linda. To fantastiske, smukke og sjove kvinder, der ikke er bange for at sige deres mening, og som har en hel del at byde på :-) Så det kan godt være, at jeg gik glip af goodiebags, og "tabte" i konkurrencen om sponsorgaver, men at møde nye mennesker og få en masse input giver mig bare så meget mere :-)

Da jeg som bekendt, ikke er ejer af et ordentligt kamera (endnu) må i nøjes med 2 billeder fra efterfesten hos Joe & the Juice.
Og så vil jeg smutte over og kilde min venindes nye hundehvalp under fusserne...

1 kommentar: