Sider

fredag den 21. oktober 2011

Den Lilla Appelsin

I sidste uge blev jeg kontaktet, af en forretning i Randers ved navn "Den Lilla Appelsin" som var intereseret i, at købe nogle af mine smykker til salg i forretningen samt på deres webshop Den Lilla Appelsin
Så der har været gang i biksen i denne uge, hvilket jo er fantastisk. Jeg er dog seriøst begyndt at overveje muligheden for at leje et værksted, i nærheden af lejligheden, da det er ved, at være svært at få plads til det hele. Og det der med at pakke det hele ud og (væk igen), hver dag er temmelig besværligt.
Så kunne der forhåbentlig også blive plads til at male igen, og jeg kunne komme ordentlig igang, med at restaurere møbler :o)

Lige lidt billeder af de varer der bliver sendt afsted til butikken i morgen


Og så ser jeg frem til Fashion Outlet i Kongres & Kulturcentret i morgen :o) Håber at se nogen af jer derude.

2 kommentarer: