Sider

søndag den 23. oktober 2011

Hjem til Mor

Hvert år samles vi hos min mor og fejrer Mortens aften. Vi plejer at gøre det i november, men da min mor er "sprunget ud" som selvstændig og har fået meget travlt, har det været svært at finde en weekend der passede. Så lørdag aften tog vi forskud på glæderne, nemlig And med sovs, kartofler, rødkål og det hele....og selvfølgelig risalamande til dessert og pakkespil :-)

Da maden kom på bordet, havde jeg desværre så travlt med at inhalere fødevarer, at jeg glemte at tage billeder..øv! Så i må nøjes med lidt stemningsbilleder.

Pakker til pakkespillet i Disney julepapir of course.





Jeg er nok en af dem, der er lidt slemme til at tage forskud på julen, fordi det er så hyggeligt. Og jeg har nok også allerede spist 2 kg. juleslik... De måtte godt vente lidt med at sætte det frem i butikkerne, for jeg kan altså ikke styre det.

Go aften til jer derude:-)

2 kommentarer:

  1. eeej det ser sørme hyggeligt ud, Anja. Jeg er også (hemmeligt) begyndt at komme i julestemning :-))

    har du forresten fået min besked på fjæsen?

    -Katja

    SvarSlet
  2. Det kryber ind under huden...det julestads :-) Jeg havde desværre ikke set din besked, sorry :-( Åndssvage Facebook. Nu får jeg ikke længere Ikonet med "ny besked". Jeg har også selv oplevet et par gange, at skrive til nogen, som ikke modtager beskeden. Men jeg har skam svaret dig derinde nu :-)
    Knus Anja

    SvarSlet