Sider

onsdag den 12. juni 2013

Nye lækre skønhedsprodukter






Hvis man som jeg er MESTER i fejlkøb af make-up og div. andre skønheds -og hudplejeprodukter, kan det godt blive lidt frustrerende når man rydder op i skuffen og må konstatere, at nogle ting bare ikke virker som forventet.

Til listen over mine fejlkøb kan nedenstående tilføjes:

  • En mascarara fra Chanel, der dryssede sort snuller ned over mine kinder hele dagen.
  • En mascara fra Nilens jord der var "våd" hele dagen og efterlod sorte streger på øjenlågene.
  • En neglelak fra Pieces, der blev ved med at lægge sig i klumper på mine negle, så der umuligt kunne lægges et jævnt lag.
  • En neglelak fra Chanel der krakkelerede efter kun et par timer (trods over -og underlak).
  • En lipgloss fra Coolcos der var så klistret at jeg nær aldrig havde fået mine læber skilt fra hinanden igen (ren superlim).
  • Pudder fra Coolcos, der ikke dækkede noget som helst (men istedet gjorde mig spøgelseshvid i hovedet).
Ohhh good, kunne man bare teste nogle produkter ordentligt inden man køber sig fattig. 
Og ja det kan man faktisk f.eks. hos Goodiebox (og ja det lyder frækt, men det er det slet ikke). Her tilmelder man sig et abonnement, hvor man hver måned modtager udvalgte produkter. Besøg deres side Her 

Jeg har nu modtaget første sending af produkter:


   
Igår besøgte jeg en skøn butik i City Syd Aalborg, men mere om det i morgen.

2 kommentarer:

  1. Jeg er fast modtager af boxen, og jeg klager bestemt ikke!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har jeg noget at se frem til hver måned :-)
      /Anja

      Slet