Sider

mandag den 10. juni 2013

Glitrende negle (et sjældent syn herhjemme)

Søndag startede jeg med at arbejde, da det meste af Aalborg var på vej hjem fra byen (mødte bla. en fyr, der slingrede så meget, at gågaden nærmest ikke var bred nok) :-) Så idag kunne jeg holde fri og bruge lidt tid på at pleje mig selv.

Da jeg bruger mine hænder rigtig meget (til at,gøre rent, lave smykker, sy osv.) er det sjældent, at jeg bruger tid på mine negle. Hvilket jeg jo faktisk burde, da de ofte har en hård uge.

Men idag har jeg for engangs skyld eksperimenteret lidt og faktisk fået flotte glitrende negle (gad vide hvor længe det holder), med luxeffects fra essie.


Den kan købes online til kun 39 kr. lige her hvor der er et hav af smukke farver, som helt sikkert kunne friste.

I morgen er der flere skønhedsprodukter her på bloggen, da jeg idag har fået en lækker pakke ind af døren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar