Sider

tirsdag den 4. juni 2013

I går var det 1 år siden....


at jeg kom til verden. Jeg var så lille og nuttet, at min mor og hendes veninde var villige til at køre helt fra Nordjylland, til havnen i Spodsbjerg, for at hente mig.


Her sidder vi i bilen på vej hjem. Det var en laaaang køretur, men jeg tog det helt roligt.


Min første morgen i mit nye hjem, var hyggelig (jeg havde sovet i min mors arm hele natten). Som i kan se, så var jeg ikke ret stor i forhold til den tube håndcreme der ligger foran mig.

Mit første stykke legetøj, var min lille blå bamse, som jeg elskede at sove med (da jeg blev lidt større, kom jeg desværre til at bide hovedet af ham ved et uheld) :-(


Jeg blev hurtigt vant til at være i haven og er idag en rigtig havehund (jeg må dog ikke bruge mit talent for at grave...slet ikke i græsplænen!!)

Jeg elsker at rode hele huset til


Dog ikke så meget, som jeg elsker at sove længe:-)


Mit første juletræ (som jeg var lidt bange for)


Mig og min allerbedste legekammerat (hun er min kæreste, og hun ved det slet ikke)


Mit yndlings tyggetov


Putte på sofaen, efter en lang tur i skoven


Mit seje halsbånd


Jeg er vild med at køre bil (for det betyder altid at vi skal noget spændende)


Og sidst men ikke mindst, mig der holder fødselsdag i haven med et tygge ben, resten af dagen stod på tur i hundeskoven og gaver, (et nyt pivdyr...håber at det holder længere end alle de andre)!

Tillykke med fødselsdagen til mig! :-) Håber at i nød det gode vejr igår og 1000 tak for alle de fine fødselsdagshilsner, jeg har fået på Facebook og Instagram (min mor har læst dem højt for mig) :-)

Knus og kram fra Batman

4 kommentarer:

  1. Årh, stort tillykke med fødselsdagen til Batmand! Hvor er han altså bare dejligt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Sofie :-) Ja han er bare skøn.
      /Anja

      Slet
  2. Den er da for sød! <3

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er ikke til at stå for (og han ved det desværre godt) ;-)
      /Anja

      Slet