Sider

torsdag den 27. juni 2013

AMOK i mærkevarer




Grå sweatshirt fra 5Preview, Sort læderjakke fra Muubaa, Rød bluse fra 5Preview, sko fra Virginie Castaway,Grå nederdel fra Gat Rimon, Hvid Tee fra Zoe Karssen, Sort Tee fra 5Preview, grå sweatshirt fra Wildfox.

Jeg har holdt mig langt væk fra før-udsalget i Mig & Cramer (turde simpelthen ikke gå derind, bevæbnet med et dankort) FY!

Men når man har savlet over Lindas køb og hun har sagt "Der er masser af 5Preview dernede".. Så kommer man jo alligevel til at gå ind på deres Webshop SUK! 
I løbet af 10 min. har jeg fundet SÅ mange bluser, T-shirts og sko, som jeg nu kommer til at drømme om i nat. DOBBELT SUK!

6 kommentarer:

  1. De sko der, de er altså også bare så smukke!! :D Suk, suk, suk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem blev der også savlet en del over til deres sidste arrangement DOBBELT SUK ;-)
      /Anja

      Slet
  2. Nøøj hvor er der bare mange lækre items ;)
    det er godt nok vildt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan jo ikke kun vælge 1 ting, ud af de mange lækre varer. JEG VIL HAVE DET HELE :-)
      /Anja

      Slet
  3. Uha alt det udsalg, det kan gidt være farligt!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har indtil videre holdt dankortet i tasken, ellers er der lige pludselig ikke råd til mad ;-)
      /Anja

      Slet