Sider

mandag den 6. august 2012

Nyt interiør

Det er jo altid dejligt med lidt nyt til hjemmet og når man kommer fra lejlighed til hus, så skal der altså købes ind :-)
Jeg har dog næret mig og kun investeret i de ting jeg længe har ønsket mig, samt "opdateret" gamle ting.


Vores gang...eller "Hall", for den er altså i overstørrelse og lidt svær at indrette. Tæppet fra Nordal (det største de havde, hos Holland i Aalborg), købte jeg i sin tid til lejligheden, hvor det faktisk fyldte hele vores gang....Nu ligner det et frimærke! Gad vide om det findes ENDNU større...?





Et "close-up" af spejlet over kommoden. Rammen var engang "antik sølv", men den fik lige en omgang med grundrens og rød spraymaling, så det passede ind. Så slap jeg tilgengæld for at støve nettet og byen rundt efter et nyt. 



Nye lysestager fra House Doctor


Og den læææænge ventede Kartelllampe, som jeg har sukket så længe efter. Den kom hjem igår (og jeg er først nu stoppet med, at lave vejrmøller i "hall'en" af bare glæde).


2 kommentarer: