Sider

torsdag den 23. august 2012

Inspired by a Towel sweater

Inspiration kan komme mange steder fra og jeg oplever ofte, at inspirationen til eks. et smykke kan komme fra et maleri, en bygning eller som i dette tilfælde, et tøjdesign.

En kæmpestor kvast lavet i læder på kuglekæde, i den smukkeste grønne farve.


Inspirationen kom fra denne skønne Towel sweater, designet af Bruun by Bruun (den kan købes Her) Det har endnu ikke været muligt for mig, at finde den helt rigtige mintgrønne farve (læder) som sweateren er syet i, for den er lige i øjet.


OBS:
Det er igen muligt at købe de fantastiske armbånd i kernelæder med møtrikker, i nedenstående farver. Armbåndet bliver leveret i en smuk smykkeæske og kan bestilles på piilgaardogfrederiksen@gmail.com, eller på Trendsales Her

Pris 230,- inkl. fragt


  
Husk også at følge Piilgaard & Frederiksen på Facebook Her

4 kommentarer:

  1. Bliver så stolt, når jeg læser dette :-)
    Elsker jo dine 3 armbånd jeg har i min samling fra dit mærke.

    /Linda

    SvarSlet
  2. Du har også god grund til at være stolt :-) Du inspirerer jo mange mennesker igennem det du laver.
    /Anja

    SvarSlet
  3. Hej søde Anja!
    Hyggeligt at følge lidt med i hvad du går og laver:) tak for billedet af towel sweateren, den er lige landet på ønskesedlen sammen med det sorte armbånd ;)
    Vi ses, knus.

    SvarSlet
  4. Hej Mette (søs) :-) Hvor er det hyggeligt at du kigger forbi. Og ja Towel sweateren bliver fantastisk her til efteråret og kan købes i flere fede farver (Som alle passer godt til det sorte armbånd) ;-) og så er det jo godt at det "snart" er jul.

    Knus Anja

    SvarSlet