Sider

mandag den 9. juli 2012

Gummistøvler

Ja så må jeg jo krybe til korset alligevel...
Min mor (som jo engang imellem læser med på bloggen) Ønskede sig engang gummistøvler i julegave, 3 år i træk, og jeg skreg af grin HVERT ÅR...

Ahem, men er der noget jeg virkelig ønsker mig denne regnfulde sommer, så er det faktisk et par gummistøvler fra Hunter. Aldrig mere stå og overveje hvilke sko/støvler, som jeg helst vil have ødelagt i regnvejret. Det ville da være rart til en afveksling.



De ser da ihvertfald ud til, at kunne holde mere end et par sæsoner.

4 kommentarer:

  1. Jeg har selv Hunter og de er mega gode at gå i:)

    SvarSlet
  2. Sæt i gang ;-) Er så glad for mine !

    /Linda

    SvarSlet
  3. Jeg er også sikker på, at det vil være et godt valg, mht. kvaliteten. Var først på udkig, efter et par fra Ilse Jacobsen, men syntes nu at de sorte fra Hunter er lidt federe. :-)
    /Anja

    SvarSlet
  4. Ilse Jacobsens er også kendt for at "pifte" i sålen - så vælg du Hunter støvlerne, snut ;-)

    /Linda

    SvarSlet