Sider

onsdag den 15. august 2012

Jeg har vundet!!!!!!!

Så kommer man hjem fra ferie til en mail om, at JEG har vundet den STORE goodiebag, hos Malsen i anledningen af bloggens 3 års fødselsdag. Glæder mig SÅ meget til at modtage alle de fantastiske ting :-) :-) Wuhuuuuuu og tak til hendes mand, som stod for udtrækningen.



Og for at det ikke skal være løgn, skal vi forhåbentlig ned og hente ham her i morgen:


Sig det bare.... "Nuuuurrrrhhhhhhhh"

Kan det blive meget bedre???? I think NOT! :-) :-) All happy day til alle.

6 kommentarer:

  1. hvor er du heldig...mest med den lille hunni :-))

    SvarSlet
  2. Ja han er såååå dejlig :-) Jeg må have fanget en masse god karma, et eller andet sted.

    SvarSlet
  3. Han er dejlig - glæder mig til at hilse på ham.

    /Linda

    SvarSlet
  4. Han glæder sig også rigtig meget til, at hilse på dig og Lou Lou.<3 <3
    /Anja

    SvarSlet
  5. Håber at du har fået brugt godt af goodiebag'en ;) sikke en sød hunni!

    SvarSlet
  6. Hej Malsen :-) Ja er han ikke bare cute. Du kan tro jeg har fået brugt nogle af de lækre sager fra din goodiebag, elsker hårolien fra L'oreal og den fantastiske salt water spray, bruger det hver dag og er simpelthen nødt til at investere i nogle nye, når de er brugt op.
    /Anja

    SvarSlet