Sider

onsdag den 22. august 2012

Berlin 1. del

Sidste uge, var vi på en forlænget weekend i Berlin. Jeg har ikke besøgt byen før og forventningerne var store. Især da mange bloggere skamroser byen.
 
Desværre var byen nærmest et stort kaos af byggerod og vejarbejde :-( Meget af vores tid gik derfor med at "finde rundt" i byggeriet, komme med de rigtige busser (som var omdirigeret) osv. Dette tog desværre også meget af det "æstetiske", da de store og populære gader var gravet op (og det er jo bla. dem man gerne vil se)! 
Mit syn på Berlin er helt sikkert også farvet af, at jeg eeeelsker London, det er og bliver min yndlingsby og der skal jeg forhåbentlig snart over igen. Men jeg er sikker på at Berlin igen bliver en rigtig flot by, når byggeriet er færdigt og så skal jeg nok komme tilbage...... altså når jeg har været i London...igen.
 

 
 

Et lille sneak peak fra værelset




Udsigten fra 7 sal



 Et forsøg på at fange arkitekturen, samt vise hvordan den går fra den ene yderlighed til den anden i samme bydel.




Sidst men ikke mindst, en af mine store inspirationskilder: "Street art" Når man maler, laver smykker mm. finder man ofte sin inspiration de mærkeligste steder og HER har Berlin faktisk noget at byde på. For de gamle bygninger, som har fået lov til at forfalde, rummer engang imellem mere kunst, end først antaget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar