Sider

søndag den 26. februar 2012

New chair, new dress, new ta...

Yep det har være en produktiv weekend indtil videre. Fredag gik jeg i krig med et (for mig) temmelig stort projekt. Jeg vil nemlig gerne have en helt speciel kjole, som åbenbart kun findes oppe i mit eget hoved.
Jeg har nu frustreret samtlige ekspedienter i Aalborgs forretninger og kigget på nettet i en evighed. Summa summarum...vælger at sy den selv!
Da jeg ikke ligefrem er nogen designer, eller skrædder for den sags skyld, er jeg lidt spændt på det færdige resultat. Men håber, at den bliver færdig til på lørdag. :o) I får lige et sneak peak..



Er også stadig igang med at male krostole (et vedvarende projekt..åbenbart)



Men hov.. der var jo noget mere, som jeg havde en tid til lørdag kl. 14.30, noget som skulle laves, på indersiden af venstre overarm. Den er ikke så pæn endnu, men det bliver den om et par dage. :o)



Fortsat god søndag :o)

4 kommentarer:

  1. hvor er den fin, den glæder jeg mig til at se live :)

    SvarSlet
  2. Yay - glæder mig til at se det hele på lørdag :-)

    /Linda

    SvarSlet
  3. Jaaa :-) Glæder mig også helt vildt. Håber virkelig, at det ikke går galt med kjolen.
    /Anja

    SvarSlet