Sider

tirsdag den 21. februar 2012

Tilbage til hverdagen

Øv øv ferien er slut for mit vedkommende, tilbage til arbejdet og hverdagen.
Fik desværre også lov til at bruge 3 feriedage på at ligge syg :o( typisk! Men efter 3 kander af min mors "Heksebryg" (urtete) Var jeg oppe igen :o)
Jeg nåede desværre ikke alt det jeg gerne ville, men mon ikke nok det går.

Jeg fik fat i nogle gamle kro stole, som jeg er igang med at male og her er et par billeder af, hvordan de kommer til at se ud. Beklager den dårlige billedkvalitet fra mobilkameraet.




God aften til jer alle :o)

6 kommentarer:

  1. Fedt med de 2 farver.. Jeg har selv lige været igang med penslen, på en næsten magen til stol, men den blev dog kedelig sort:)

    SvarSlet
  2. Hej Mette :o) Tak skal du have, jeg overvejede først, at male dem helt sort, men syntes alligevel at det blev rigtig flot med den røde. Håber at du lægger et billede ind på din blog, af dit projekt. :o)
    /Anja

    SvarSlet
  3. Så fine stole !! ;-) Elsker den stil.

    /Linda

    SvarSlet
  4. Tak søde Linda :-)Jeg glæder mig også til, at få de sidste malet færdige.
    /Anja

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine :) Håber du er kommet helt på toppen igen!

    Har du lyst til at deltage i min giveaway om tre essielakker? :)

    SvarSlet
  6. Hej Mette :-) 1000 tak og ja jeg er heldigvis kommet op at stå igen. Jeg kigger lige forbi din blog.
    /Anja

    SvarSlet