Sider

torsdag den 9. februar 2012

Rod i værkstedet

Uha der bliver talt ned til en uges ferie, som starter i morgen 13.30 :-)

Ugen skal primært bruges i værkstedet, hvor der skal syes tørklæder og males møbler. Jeg har fået anskaffet en del, her på det sidste, så jeg kan vist starte med en lille oprydning.

Tsk tsk..og mig der plejer at have orden i alting!



Ja der er jo også plads til lidt hygge;-)

I morgen fejrer jeg starten på min ferie, ved at lave god mad til 4 dejlige og smukke damer, hvilket jeg glæder mig meget til.

God "lillefredag" aften til jer allesammen :-)

6 kommentarer:

  1. Hejsa. Det ser meget spændende ud, glæder mig til at se hvordan møblerne kommer til at se ud når du er færdig:-)

    Rigtig god ferie

    SvarSlet
  2. Hej Mette :-) Tak skal du have, jeg glæder mig også meget, til at vise jer, hvad jeg får lavet. Det bliver skønt at have en hel uge, til at gå og "nusse" :-)
    /Anja

    SvarSlet
  3. lyder som om du får en travl men dejlig uge :-) glæder mig til at se tingene..

    -Katja

    SvarSlet
  4. Tak søde Katja :-) Det bliver dejligt med lidt afveksling fra kontorjobbet.
    /Anja

    SvarSlet
  5. Det ser bare super spændende ud, Anja-svesk' ! Glæder mig til at se det hele !

    /Linda

    SvarSlet
  6. Tak søde Linda :o) Du kender det jo sikkert fra dig selv, hvor fantastisk det er, at have fridage som kun skal bruges på at være kreativ. :o)
    /Anja

    SvarSlet