Sider

fredag den 4. april 2014

Lidt forårsstemning på bloggen

Da jeg desværre ikke har noget nyt, eller spændende at berette, må i nøjes med lidt billeder, der forhåbentlig kan give lidt forårsstemning :-)


Selvom man har en fin have udendørs, passede denne "minigarden" så fint til spisebordet (og der er ingen ukrudt).

 
Krydderurterne pynter i køkkenet
 
 
 
Pludselig sprang det hele ud udenfor.

 
Og så får i lige et tip til en god kaffeerstatning (jeg drikker ikke længere kaffe om aftenen), jeg er blevet gammel og så duer det ikke med kaffe før sengetid. Jeg købte for lidt tid siden, en kasse med 5 forskellige slags Pukka te, for at finde min favorit. Den har jeg så ikke fundet, så det må blive en ny kasse med 5 forskellige igen, når denne er tom.

4 kommentarer:

  1. "Jeg er blevet gammel" - ha ha - love it ;-)
    Skønne stemningsbilleder - jeg bliver helt glad!

    /Linda

    SvarSlet
  2. Smart nok at man kan købe en æske med 5 forskellige tevarianter :) Meget smart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig meget smart, især når man som jeg aldrig kan finde en "yndlings". :-)

      Slet