Sider

mandag den 21. april 2014

Om at genoptage gamle sysler

Som så mange andre mennesker, døjer jeg en del med det kreative "gen". Det der med at sidde og se en film eller lign. uden lige at skulle sprætte sytøj op, strikke osv. Hænderne skal konstant være igang (og da man ikke må ryge indendørs, må man jo producere noget i stedet) :-)

Da jeg var lille lærte min farfar mig at tegne, det blev senere hen udvidet til også at omfatte det at male, hvilket jeg savner VIRKELIG meget. Men da værkstedet pt. er besat af værktøj og div. byggematerialer, til kælderprojektet, samt at jeg stadig har svært ved at stå op i længere tid af gangen pga. den forpu#¤%¤#... ryg, har jeg kastet mig over blyanter og tusser igen.



Godt med klistermærker og maskintape fra Tiger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar