Sider

mandag den 28. april 2014

Pudderfarvede loafers

Det er sjældent, at jeg laver et "Luksus vs. budget" indlæg, men dette indlæg kunne jeg selv godt have brugt, så nu håber jeg ar andre får glæde af det.

For et stykke tid siden, forelskede mig i et par pudderfarvede ballerinaer, fra Shoe the Bear til 699 kr. Jeg er for nærig til at betale så mange penge for et par ballerinaer, samtidig har jeg en meget smal str. 39 og derfor er det pænere til mig med Loafers.

Så jagten gik ind på div. hjemmesider, efter et par pudderfarvede loafers til rimelige penge. Og selvom jeg på ingen måde er den heldigste nisse i verden, så lykkedes det altså alligevel, at finde et par til 99,- i HogM. Husk nu at kigge i HogM først (hvornår lærer jeg det)?



Nu er de flyttet ind hos mig og jeg venter spændt på at mine fødder bliver sommerbrune :-)
 
 
 


1 kommentar:

  1. Hold da op, hvor er du heldig med de sko - jeg kan ikke se forskel, håber du har det godt igen med ryggen - Anita

    SvarSlet