Sider

onsdag den 16. oktober 2013

Just another day..

Efter hele 3 dages fri, bliver man modtaget med krammere fra alle kollegaerne, dem der har bagt, har gemt et stykke kage til mig og man har været en lille smule savnet, hvor er det dejligt :-)
MEN fordi man tropper op i hjemmesyet buks fra et af vores nye mønstre, skal man samtidig finde sig i at blive raget ALLE steder...noget med indersøm, yearh right og INGEN lægger mærke til, at jeg faktisk både har fladet mit hår og alt muligt.

Til gengæld fik man lov til at rende rundt ude i butikken, hele dagen med et skilt på måsen:



Nå.. billede af hjemmesyet buks, med den brugte metervare (OBS jeg er så dum at jeg konsekvent tror, at jeg 1-2 størrelser større, end jeg rent faktisk er, så dette er en str. 40 og er lige rigeligt store) Næste par er dog på vej, i en størrelse 38 istedet.

På trods af skiltet på ballen, slog jeg heldigvis vores assistancer i "Bubber-Walk" med flere længder HE HE I'm the master!!!! Har selvfølgelig også øvet mig herhjemme i 3 dage!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar