Sider

mandag den 14. oktober 2013

Efteråret er over os

Og det er helt okay med mig, for vi kan ikke klage over sommeren i år og efterår = Krea vejr, ihvertfald hos mig.
Jeg har for første gang i lang tid, holdt fri i hele 3 dage, det var underligt at forlade butikken kl. 15.30 fredag og vide at jeg først kommer igen tirsdag.
Men det har helt sikkert været godt med et par dage, hvor jeg har kunnet trække stikket ud og bare være...sammen med symaskinen :o)

Lørdag morgen vågnede jeg dog allerede kl. 7.30 #¤%%¤#! og besluttede mig for at gå en morgentur med Batman, så efter at have brugt 10 min. på at grave ham frem under dynen (Batman er en B-hund og står tidligst op kl. 9.00), begav vi os ud i sølvbryllupskvarteret, hvor alle pensionisterne åbenbart sov endnu, for der var helt tys.



Lørdag eftermiddag fik jeg endelig syet min poncho færdig. Den er lavet i et lækkert uldmiks, med sort kantbånd og 3 store knapper i "læderlook".



Om aftenen gik jeg igang med projekt sweatpants. Måtte lige skænke mig en kop Teramisu kaffe og en enkelt Baileys (så er der krea hygge).


Bukserne er allerede færdige og jeg glæder mig til at få dem på i morgen :-)



2 kommentarer:

  1. Uh, jeg glæder mig godt nok til at bukserne på og ikke mindst live :D

    SvarSlet
  2. De blev altså også bare sååå lækre og virkelig behagelige at have på :-)
    /Anja

    SvarSlet