Sider

søndag den 11. marts 2012

Mad mad og endnu mere mad

Weekenden har i den grad handlet om mad (men heldigvis også lidt gode oplevelser)

Fredag var jeg en tur i Utzon Centret i Aalborg, til rundvisning og efterfølgende 4 retter middag, med mit arbejde. Fik desværre ikke taget stemningsbilleder :o( Så i må nøjes med et billede, jeg har lånt fra deres hjemmeside.


Lørdag var vi til fødselsdag hos min mands farmor, som blev 75 år.



Der er nærmest ingen grund til at nævne, at vi ikke gik sultne i seng igår. Puuuhaa.

Men vi skulle da alligevel have lidt at spise i dag.


Fuldkornspasta med kæmperejer og grøntsager i hvidløgsmarinade. For hvidløg passer nemlig til ALT, (undtagen koldskål).

Håber at alle har haft en dejlig weekend og så vil jeg nyde tanken om, at jeg har fri i morgen :o) :o)

2 kommentarer:

  1. mums.. siger jeg bare :-))

    SvarSlet
  2. Ja det er svært at holde fingrene, fra så meget god mad. ;o)
    /Anja

    SvarSlet