Sider

søndag den 18. marts 2012

En barsk uge

Ja det har været en... anderledes uge (derfor har der også være meget stille).

Der er sket et par ting i mit liv:

1) Jeg er måske blevet husejer.....? i Vodskov, med tilhørende kælder/værksted he he. Mere om det senere, når alt forhåbentlig er på plads.

2) Har hele dágen makket med min webshop og det gik faktisk rigtig fint, indtil SGU og Fanden"%!¤"!&#!"¤ der var problemer med den hjemmeside, hvor jeg har købt mit domæne, så det hele er faktisk overført til mig, men ligger stadig og sover på en testside ØØØØVVVV!

I må derfor nøjes med et dumt skærmprint (havde virkelig håbet, at jeg kunne sætte et link ind af den færdige shop) Grrrrrrrrrrr


3) Hvis vi flytter fra det "centrale Aalborg" til Vodskov, skal vi også have en bil (og det er bare sådanne emner jeg ikke gider tage stilling til, eller betale for)!

4) Jeg glemte at købe kaffe, da jeg var nede og handle, så er ikke bare sur men også træt....går snart i seng!

Håber at alt går godt/bedre hos jer derude :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar