Sider

torsdag den 29. marts 2012

Armbånd i kernelæder

Jeg burde jo egentlig være "voksen" og fornuftig og begynde at afgøre fremtiden for tøj, bøger, ledninger og dippedutter, til den forestående flytning. MEN.. Det gider jeg ikkkkkeeee. For det er ENDELIG lykkedes mig at skaffe det helt rigtige kernelæder (i den rigtige tykkelse og kvalitet, samt den rigtige brune farve) Har også kun returneret 5 farveprøver indtil videre.

Læderet er til en nyere udgave, af armbåndende fra sidste år.


Jeg har nemlig gerne villet lave nogle, i en lysere farve og knap så "rå" som det sorte.

Her er det så....enjoy :o)


Go' aften til jer alle og så smutter jeg til arrangement i Matas :o)


6 kommentarer:

  1. Lækkert :) kunne være ekstra flot i sort med sølv :)

    SvarSlet
  2. 1000 tak :-) Jeg havde dem med på Modebørs i november 2011, i sort og sølv. http://piilgaardogfrederiksen.blogspot.com/2011/11/modebrs-d-6-november-2011.html

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er de armbånd smukke!

    SvarSlet
  4. Hej Nicoline :-) 1000 tak for de søde ord. Det er så dejligt med feedback, på det man render og sysler med.
    /Anja

    SvarSlet
  5. de er såå fede i den brune..

    SvarSlet
  6. 1000 tak søde Katja :-) Al den søde feedback varmer mit lille smykkedesigner hjerte.
    /Anja

    SvarSlet