Sider

tirsdag den 27. marts 2012

Halstørklæde til manden i huset

Jeg har desværre ikke oplevet noget sindsoprivende spændende i dag (fik ikke engang kage på arbejdet suk)!
Men kan da lige vise jer lidt fra det "kreative rum" som jeg har opsagt idag. Farvel edderkopper, manglende lys og mørkeræde håndværkere, i vil alle blive savnet..undtagen edderkopperne i må godt uddø for min skyld. Får jo heldigvis BÅDE sy/smykke værelse og møbelværksted i egen kælder lige om lidt.

Nå men nu til det kreative. Manden i huset havde på et tidspunkt set et halstørklæde, i Bertoni i sort og rød, men han mente nu, at jeg kunne gøre det billigere (selvfølgelig, billig er mit mellemnavn).



Det er syet af dejlig vamset fleece stof og skal ikke koste ham noget....særligt. Kan sagtens nøjes med at han lige ordner en støvsugning, lidt tøjvask og giver mig råderet over fjernbetjeningen en HEL aften. :o)

God tirsdag til jer alle :-)

6 kommentarer:

  1. Hold da op, det er godt syet :)

    SvarSlet
  2. Hej Natacha :-) 1000 tak for de søde ord.
    /Anja

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er det fint!

    SvarSlet
  4. Hej Nicoline :-) 1000 tak skal du have.
    /Anja

    SvarSlet
  5. Det blev jo så fint et resultat til ham :-)
    Godt gået smukke !

    /Linda

    SvarSlet
  6. Åhhhh Tak skønne Linda :-) Han var også så glad for det, at han sad med det på, hele aftenen inde i sofaen.
    /Anja

    SvarSlet